fbpx
Logo e-OPAK - Ogólnopolska Pomoc Drogowa
Wezwij Pomoc 24h/7

Pomoc drogowa 24/7

Zgłoś awarię online

Wypełnij formularz

+48 531 120 251

Telefoniczne zgłaszanie awarii

Serwis

+48 512 640 361

Wszystko poza zgłaszaniem awarii (8:00-16:00)

Edit Template
Start » Mobilny Serwis

Nagły problem z autem? Nie musisz już dalej szukać mobilnego serwisu – my zrobimy to za Ciebie!

Pracujemy przez 24h – 7 dni w tygodniu. Nasza pomoc drogowa obejmuje cały kraj.

Potrzebujesz natychmiastowej pomocy?

Chcesz abyśmy oddzwonili?

Mobilny Serwis

Zapewnimy Ci niezawodny serwis na drodze z naszej sprawdzonej sieci partnerów e-OPAK w Polsce, dostosowany do Twoich potrzeb.

Jesteśmy tu, aby zapewnić Ci szybką i profesjonalną pomoc drogową, kiedy tego potrzebujesz.

Nasi doświadczeni technicy są gotowi, by przyjechać do Ciebie w każdym miejscu i o każdej porze, aby naprawić usterkę lub dostarczyć Ci niezbędną pomoc w razie awarii. Niezależnie od tego, czy to wyciąganie z rowu, wymiana koła, czy inne nagłe problemy – możesz na nas liczyć.

Dowiedz się więcej o naszych usługach, skontaktuj się z nami i zaufaj nam w sytuacjach kryzysowych. Twój komfort i bezpieczeństwo na drodze są dla nas priorytetem.

Co Oferujemy?

Zapewnimy Ci niezawodną pomoc drogową z naszej sprawdzonej sieci partnerów e-OPAK w Polsce, dostosowaną do Twoich potrzeb.

Jak to działa?

4 proste kroki do szybkiej i bezproblemowej pomocy na drodze.

1. Kontakt

Zadzwoń do nas lub wyślij zgłoszenie online a oddzonimy

2. Organizacja pomocy

Organizujemy dla Ciebie pomoc. Ty w tym czasie możesz się odprężyć

3. Potwierdzenie

Skontaktujemy się z Tobą i potwierdzimy czas przybycia pomocy

4. Realizacja

Realizujemy zamówioną przez Ciebie usługę

Przed pierwszym kontaktem pamiętaj o następujących rzeczach:

  1. Zabezpiecz miejsce postoju swojego pojazdu oraz zadbaj o bezpieczeństwo swoje oraz pasażerów, jeśli istnieje taka konieczność. Włącz światła awaryjne, załóż kamizelkę odblaskową oraz ustaw trójkąt ostrzegawczy za pojazdem. 
  2. Zorientuj się w terenie. Jeśli znajdujesz się poza terenem zabudowanym, sprawdź numer drogi oraz jej kilometr (na słupkach pikietażowych). Jeśli jesteś w terenie zabudowanym, przydana będzie nazwa miejscowości, nazwa ulicy, najbliższy numer domu. Sprawdź czy są widoczne jakieś charakterystyczne punkty odniesienia.

Teraz możesz spokojnie zadzwonić do naszego dyspozytora!

Jakich pytań możesz się spodziewać podczas rozmowy z dyspozytorem?

e-OPAK -Twój partner na drodze - Call Center - Obsługa klienta

Aby szybko pomóc Ci podczas awarii, musimy wiedzieć, gdzie wysłać pomoc. Im lepiej opiszesz miejsce w którym się znajdujesz, tym mniej czasu minie do przyjazdu naszego partnera. Możemy też dokładnie ustalić, który partner e-OPAK jest najbliżej Ciebie.

W przypadku autostrad, dróg szybkiego ruchu lub dróg, które mają oddzielone barierkami pasy drogi. Musimy wiedzieć, z jakiego kierunku powinna nadjechać pomoc, aby skrócić czas oczekiwania.

Ponieważ dysponujemy różnymi usługami, musimy wiedzieć, jaki rodzaj pomocy jest przez Ciebie oczekiwany. Czy zabrakło Ci paliwa, czy auto nie odpala lub trzeba je holować.

  • Jeśli znasz lub podejrzewasz przyczynę awarii, pomożemy Ci podjąć odpowiednią decyzję oraz skierować do Ciebie pomoc, która najlepiej poradzi sobie z zaistniałą sytuacją.
  • Jeśli nie znasz przyczyny zadamy Ci dodatkowe pytania, aby mieć pewność, że szybko i sprawnie wrócisz na drogę.

Jeśli w aucie znajduje się więcej niż 2 osoby a pojazd będzie musiał zostać odholowany, musimy wysłać do Ciebie odpowiedni rodzaj lawety, który będzie mógł zabrać również pasażerów.

5/5 - (Oceny:27)